HearMe ile müşteriler kimlik bilgisini paylaşmadan, istek ve şikayetlerini sözlü olarak ilgili birimlerle anında paylaşabilecek. Perakendeciler ise online olarak kendilerine ulaştırılan bu bilgiler ile hızlı aksiyonlar alabilecekler.
Tüketiciler artık öneri ve şikayetlerini sosyal medya ile değil markanın kendisi ile anında paylaşabilecek.
HearMe®, tüketicinin şikayetini yakın çevresine ve arkadaşlarına anlatmadan ya da sosyal medyada paylaşmadan önce, ilk olarak marka sahibine iletmesini sağlıyor. Yapılan araştırmalar, verilen hizmet ya da ürünler ile ilgili sorun yaşayan tüketicilerin, şikayetlerini veya görüşlerini iletmek için sunulan geleneksel yöntemlere sıcak bakmadığını gösteriyor. Sorunun yaşandığı alanda; formun yetkililere ulaşıp ulaşmayacağı endişesi ile form doldurmak, kimlik ve iletişim bilgisi bırakmak ve tüm bu işlemler için ekstra zaman harcamak tüketicinin geri bildirimini engelliyor.
Bu yöntemleri kullanmayı reddeden müşteri, şikayetini sosyal medyada paylaşarak sorununa çözüm aramaya ve olumsuz duygularını hafifletmeye yöneliyor. Ayrıca geleneksel geri bildirim yöntemlerinde müşteri tarafından yapılan yorumların toplanması ve veri haline dönüştürülmesi de perakende yöneticilerini zorluyor. İşte bu noktada öne çıkan HearMe®, tüketicinin şikayetini herkese anlatmadan önce marka sahibine iletmesini sağlıyor.
HearMe®, müşteri geri bildirimlerini hızlıca toplayarak, analiz eden ve anında ilgili birimlerle paylaşan, ihtiyaç duyulan her yere yerleştirilebilen bir geri bildirim çözümü. Mağazalar ya da servis noktaları gibi geri bildirim alınmak istenen herhangi bir noktaya kolayca yerleştirilen Hear Me®, müşteri yaklaştığında etkin hale geliyor. Müşteri istediği konudaki görüşünü paylaştıktan sonra işlem tamamlanıyor. Alınan bilgi, yetkilendirilen merkeze online olarak anında iletiliyor ve uzman operatörler aracılığıyla çözümleniyor, sınıflandırılarak perakende yöneticilerine raporlanıyor. Söz konusu raporlar farklı iletişim kanalları aracılığıyla istenen birimlerle de paylaşılabiliyor.
Patenti Sensormatic’e ait olan ve dünyada ilk kez Perakende Günleri’nde lansmanı yapılacak olan çözüm, 26-27 Kasım’da fuar alanında katılımcıların deneyimine sunulacak. HearMe® ayrıca 2015 yılında Dubai, Londra ve New York’da gerçekleşecek perakende ve güvenlik fuarlarında sergilenecek.