Yepyeni ve dijital bir çağa girdik. Yaptığımız her şey ölçümleme üstüne kurulu. Eğer ölçebiliyorsak her işimiz anlamlı hale geliyor. Ölçemediklerimizi ise kaybediyoruz.
Ne yazık ki dijital çağın ruhunu yakalayamamış birçok kurum, ölçümlemeyi eski çağın kodlarıyla yapıyor: Kapıya koyulan bir kişinin giren çıkanı sayması, otelinizde kalan bir kişinin sonradan aranarak oteli ve hizmetlerimizi nasıl buldunuz demesi gibi… Araştırmalar bize gösteriyor ki müşterinin arayan kişinin sesini beğenmemesi, o sırada bir iş üstünde olması veya neden bahsedildiğini bilememesi, çok mutlu olarak ayrıldığı bir tesis hakkında dahi negatif geri dönüşler yapmasına neden olabiliyor. Bu da sizin sağlıklı bir ölçümleme yapmanızı elbette ki engelliyor.
En kaliteli bilgi alışverişi yerinde ve zamanında, müşteriyi sıkmadan yapılanlar oluyor.. Sensormatic’in sunduğu memnuniyet ölçümleme çözümü işte böyle bir ihtiyaca hizmet ediyor. Happy or Not, müşteriden doğru geri bildirimleri alabilmek için son derece basit ve işlevli. Müşteri, memnuniyetini sadece tek bir tuşa basarak gösterebiliyor.
Cihazın en önemli özelliklerinden biri, istenen her yere taşınabilmesi. Tüm bunların ötesinde, topladığı bilgileri de anında ve kablosuz olarak bir merkeze aktarabiliyor ve burada da toplanan verilerle anlık raporlar hazırlanabiliyor. Hazırlanan raporlar kurumun istek, ihtiyaç ve doğasına göre istenen periyodda istenen kişiye gönderilebiliyor…
Özellikle konaklama ve ağırlama hizmeti veren kurumlarda Happy Or Not neden kullanılmalı? En önemli sebeplerinin başında kullanım kolaylığı geliyor. Oy verecek olan kişiden tek istenilen şey cihaz üzerindeki ifade butonlarından birine basması. Hepsi bu. Bunun dışında merkezinizin her yerine onlarca ürün almak zorunda değilsiniz. Bugün havuz başını ölçümleyip ertesi gün kongre salonunu, bir sonraki günse yemek yenilen mekanları tek bir cihazla ölçümlemek mümkün.
Happy or Not; zor zamanlarda daha rekabetçi olmak ve kendini geliştirmek isteyen kurumlar için ideal bir çözüm olarak ön plana çıkıyor.