Müşteri memnuniyetinde %98 başarıyı yakaladı
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte büyüklüğü hiç fark etmeksizin neredeyse her şirket, yatırım kalemlerinin başına güvenliği ekliyor. Ancak güvenlik sektörünün diğerlerinden bir farkı var ki; yapılan yatırımın ne kadar doğru olduğu sistemde yaşanan bir arıza durumunda ortaya çıkıyor. Sensormatic tarafından geliştirilen ve endüstride ilk ve tek olan Servis Yönetim Sistemi sayesinde Sensormatic %98 müşteri memnuniyetini yakaladı. Yaygın servis ağı ile Türkiye çapında 81 ile ulaşan Sensormatic’in Satış Sonrası Teknik Direktörü Okan Koşar “Teknoloji sektöründe uzmanlık, servis aşamasında ortaya çıkar. Satış, müşteri deneyimi; servis, müşteri sadakati yaratır. Sektörel bilginizle satış yapar müşteri kazanırsınız ancak sadık müşteriyi, sunduğunuz kaliteli servis hizmeti size getirir ” dedi.
Sensormatic, satış aşamasında sunulan ürün ve hizmetlerin kalitesi kadar satış sonrası servis kalitesine de azami önem gösteriyor hatta bu önem, kurum vizyonunun en önemli yapı taşlarından birini oluşturuyor. Geliştirdiği Servis Yönetim Sistemi’nde, çoğu mühendislerden oluşan yaklaşık 130 kişilik uzman bir ekiple hizmet veren Sensormatic, kullanım süresi boyunca müşterilerinin yanında yer alıyor.
Sistemde;
• İhtiyaç halinde 444 4357 (HELP) numaralı Çağrı Merkezi ya da teknikdestek@sensormatic.com.tr e-posta adresi aracılığı ile 7/24 Sensormatic’e ulaşarak kayıt açılabiliyor.
• Kaydı açılan işe uygun teknik personel ve gönderim zamanı belirleniyor
• Servis performansını artırmak için, akıllı telefon ve kişisel bilgisayarlarla donatılan tüm teknik ekip, online olarak, servis ihtiyacı olan mekana giriş, servis bittiğinde form üzerinden raporlama ve mekandan çıkışları ile ilgili anlık bilgi akışı sağlıyor.
Müşterilerden gelen servis çağrılarından sonra, teknik müdahele gereken işlemlerin her aşaması ile ilgili, sistem tarafından süreç boyunca müşteriye e-posta yolu ile bilgilendirme yapılıyor.
Yerinde bakım ya da teknik müdahale gereken durumlarda Mobil Çözüm Merkezi devreye giriyor. Yerinde müdahale ile giderilebilecek durumlar için, servis araçlarına özel tasarlanmış depo uygulamasından faydalanılıyor. Bu işleyiş sayesinde, parça stoğu her an yanlarında bulunduğundan, basit arızalar ya da bakım ihtiyaçları, tekrar merkeze dönmeye ihtiyaç duymadan yerinde ve en hızlı şekilde gideriliyor.
Sensormatic’in uzman kadrosunun, yeni ürün ve çözümlerin tanıtımı, müşteri memnuniyeti, zor şartlar altında çalışma, iş sağlığı güvenliği gibi farklı alanlarda aldığı planlı ve düzenli teknik ve sektörel eğitimler, ekibin yetkinliğini artırıyor.
Ekibin sahip olduğu tüm yetkinlikler doğrudan hizmet kalitesine yansıyor.