Securitas Technology Blog
Ana Sayfa » Ürün » Sensormatic’ten bir ilk daha!

Sensormatic’ten bir ilk daha!

Window Light Show, müşteri ile marka arasında renklerden oluşan bir dil oluşturuyor. Renkler satın alma kararını %90 oranında etkiliyor.

Perakendeciler Window Light Show ile kendi renk dillerini oluşturarak tüketiciye arzu ettikleri mesajı eğlenceli bir yolla iletebiliyor. Tüketim eğilimleri üzerine yapılan araştırma sonuçlarına göre, bir tüketicinin ürünle ya da marka ile ilgili kanısının ilk 15 saniyede oluştuğu gözleniyor. Renkler ise bu algı oluşumunu ve satın alma kararını %90 oranında etkiliyor. Window Light Show, vitrin için belirlenen tasarımda kullanılan renk, şekil, yazı gibi farklı seçenekler ile ihtiyaç doğrultusunda oluşturulacak sınırsız içerik imkânı sunuyor. Böylece, markanın müşterileri ile kurmak istediği iletişim renkler ve ışıklardan oluşan eğlenceli bir dille sağlanıyor.

Müşteri ile ilk temasın sağladığı mağaza vitrinleri dikkat çekmek ve iletişim kurmak için eşsiz alanlardır. Ancak genel geçer çözümler ya yeterli etkiyi yaratmıyor ya da mağaza içi görüntüsünü kapatarak müşteri ile ürün arasındaki teması kısıtlıyor. Bu noktada Window Light Show,  vitrinleri büyüleyici bir deneyime dönüştürmek üzere tasarlanmış mükemmel bir ürün sergileme arka planı olarak öne çıkıyor.

Tüm Dünyada perakendenin önde gelen markaları tarafından kullanılan Window Light Show, Türk perakendecileri ile ilk kez Perakende Günleri’nde buluşacak. Sensormatic tarafından lansmanı yapılacak olan çözüm 26-27 Kasım tarihlerinde fuar alanında müşterilerin deneyimine sunulacak.