Teknik servis bölge yapılanmasını yenileyen ve bölgelere özel ekipler kuran Sensormatic, sahada en hızlı ve efektif çözümleri sunabilmeleri için tüm ekiplerini son teknoloji donanımlar ile destekleyerek, %96 oranında müşteri memnuniyeti sağladı.
Sensormatic’in, yapılan geliştirmelerin sonucunu ölçümlemek üzere düzenlediği ankette, teknik servis hizmeti memnuniyet oranı %96 olarak gerçekleşti. Ankette, yılda ortalama 24 bin çağrı bazlı servis ve bakım hizmeti veren, alanında uzman mühendis ve teknikerlerden oluşan Sensormatic teknik ekibinin hizmet kalitesi değerlendirildi. Sensormatic, müşterilerinin %80’i ile gerçekleştirdiği anketle, yalnızca satış öncesi değil satış sonrası hizmetlerde de yüksek müşteri memnuniyeti sağladığını kanıtladı.